Հաճախակի տրվող հարցեր – Noyan Tun offers wines and spirits from all over the world

Հաճախակի տրվող հարցեր

 
1Կարո՞ղ եմ արդյոք շարունակել ապրանքները պատվիրել հեռախոսով
Այո՛, կարող եք: +37410 532 110/ հեռախոսահամարով մեր օպերատորները կօգնեն Ձեզ այդ հարցում: Այդուհանդերձ, մենք խրախուսելու ենք մարդկանց պատվերները կատարել առցանց, քանի որ այդպես ավելի հստակ կարող են ընտրել իրենց ապրանքը՝ շնորհիվ նկարների, անվանումների, հավելյալ տեղեկությունների և ներկայացված ամբողջական, հեշտ փնտրվող տեսականուց:
2Եթե չեմ ցանկանում կամ չեմ կարող վճարել ինտերնետով, կարո՞ղ եմ արդյոք վճարումն իրականացնել պատվերը ստանալու պահին:
Այո՛, կարող եք: Մենք վճարումները կընդունենք նաև ապրանքը պատվիրատուին հասցնելուց հետո՝ կանխիկ: Զուգահեռ վճարումները կընդունվեն նաև առցանց:
3Ինչպե՞ս կարող եմ գտնել իմ նախընտրած ապրանքը
Ձեր նախընտրած ապրանքները կարող եք գտնել որոնման համակարգի միջոցով:Որոնելու համար գրե՛ք ապրանքի կամ ապրանքանիշի անվանումը էջերի վերնամասում գտնվող որոնման դաշտում և սեղմե՛ք «Գտնել»: Տպելիս ուշադրություն դարձրեք առաջարկվող տարբերակների վրա, որոնք կօգնեն գտնել այս կամ այն բառը, եթե չեք հիշում, թե ինչպես է այն ճիշտ գրվում, կամ չեք ցանկանում ամբողջությամբ գրել տվյալ բառը:
4Ինչպե՞ս կարող եմ հավաքել ապրանքներն իմ զամբյուղում
Եթե արդեն գտել եք Ձեր փնտրած ապրանքը, պարզապես սեղմեք աջ կողմում գտնվող «Ավելացնել» կոճակը՝ նախապես ընտրելով քանակը: Զամբյուղի պարունակությունը էջի աջ կողմում մշտապես կլինի Ձեր աչքի առաջ: Ընդ որում, այդ հատվածի ներքևում կարող եք տեսնել նաև ընտրված ապրանքների ընդհանուր արժեքը:
5Կարո՞ղ եմ արդյոք ստեղծել իմ հավանած ապրանքների ցուցակ` առանց դրանք զամբյուղին ավելացնելու
Այո՛, կարող եք: Եթե կայքի տարբեր էջեր այցելելիս հավանում եք այս կամ այն ապրանքը, սակայն դեռևս չեք պատրաստվում այն գնել, կարող եք հավելել «Նախընտրածներ» ցուցակին, որպեսզի հաջորդ անգամ գնում կատարելիս հեշտությամբ գտնեք այն: Դրա համար հարկավոր է սեղմել տվյալ ապրանքի անվանման ձախ կողմում գտնվող աստղը: Եթե վերջինս դեղին է, ապա ապրանքը Ձեր «Նախընտրածների» ցուցակում է, որը կարող եք դիտել` սեղմելով որոնման դաշտի ներքևում գտնվող համապատասխան կոճակը:
6Կարո՞ղ եմ արդյոք ինքնուրույն ընտրել առաքման կոնկրետ օրը և ժամը
Այո՛, կարող եք: Առաքման ենթակա ապրանքն ընտրելուց և Ձեր զամբյուղը լցնելուց հետո Դուք ընտրում եք այն օրը և ժամը, երբ կցանկանայիք ստանալ պատվերը: Ուշադրություն դարձրեք, որ կախված պատվիրված ապրանքների տեսակից և քանակից, ինչպես նաև առաքման հասցեից` Ձեզ ավտոմատ կերպով կառաջարկվի մոտակա հնարավոր առաքման ժամը:
7Կարո՞ղ եմ արդյոք հետագայում տեսնել իմ պատվերների պատմությունը և ընթացիկ պատվերների կարգավիճակը
Այո՛, կարող եք: Կայք մուտք գործելուց հետո Դուք կունենաք Ձեր Անձնական էջը, որտեղ կարող եք տեսնել մինչ այդ պահը կատարած Ձեր բոլոր պատվերները և դրանց կարգավիճակները՝ «Հավաքումն ավարտված է», «Փոխանցված է առաքման», «Ամբողջությամբ առաքված է» և այլն:
8Կարո՞ղ եմ արդյոք ամեն անգամ նշել առաքման նոր հասցե
Անձնական էջում Դուք նշում եք բոլոր այն հասցեները, ուր հետագայում իրականացվելու է առաքում: Կոնկրետ պատվերի դեպքում արդեն ընտրում եք այդ ցանկից կամ ավելացնում նոր հասցե: Պատվերի ձևակերպման ժամանակ Ձեր կողմից ավելացված հասցեները և հեռախոսահամարները ավտոմատ կերպով ավելացվում են Ձեր Անձնական էջի տվյալներին:
9Կարո՞ղ եմ արդյոք վերադարձնել պատվիրված ապրանքը
Եթե Ձեր գնած ապրանքը չի կրել որակական և քանակային փոփոխություններ, կարող եք մեր առաքչի օգնությամբ փոխարինել տվյալ ապրանքը մեկ ուրիշով ` ներկայացնելով ՀԴՄ կտրոնը կամ հաշիվ-ապրանքագիրը:
10Ինչպե՞ս կարող եմ վճարել գնածիս դիմաց
Noyantunonline.am-ում պատվերի համար վճարումն իրականացվում է մի քանի եղանակով: 1. Online վճարում: Մեր կայքում online վճարումներն իրականացվում են Arca վճարային համակարգերի միջոցով: Եթե արդեն գրանցված եք այդ համակարգերում, ապա համապատասխան հղումը սեղմելուց հետո կհայտնվեք տվյալ վճարային համակարգի կայքում, որից հետո անհրաժեշտ է մուտքագրել այդ համակարգում Ձեր օգտանունն և գաղտնաբառը և կատարել վճարումը: 2. Կանխիկ: Սա նշանակում է, որ Դուք Ձեր պատվիրած ապրանքի և դրա առաքման դիմաց վճարում եք պատվերը ստանալիս` կանխիկ գումարով:
11Ո՞ր բնակավայրեր են առաքվում ապրանքները և որքա՞ն արժի առաքումը
Ներկա պահին առաքումն իրականացվում է միայն Երևան քաղաքում: Երևան քաղաքում մինչև 10000 դրամ գնումների դեպքում առաքումը 1000 դրամ է, իսկ 10000 դրամից ավել գնումների դեպքում՝ անվճար
12Ի՞նչ անել, եթե լրացուցիչ հարցեր ունեմ, որոնց պատասխանն այստեղ չկա
Եթե վերը թվարկվածների մեջ չեք գտնում Ձեզ հետաքրքրող հարցի պատասխանը, կարող եք այն ուղարկել [email protected] էլ. փոստի միջոցով կամ զանգահարել օգնության կենտրոն` +37410 532 110 հեռախոսահամարով: